Yrityksen pääkonttori on Tukholmassa, Ruotsissa. Yhtiön osoite on Högbergsgatan 97, 118 54, Tukholma, Ruotsi.
Jos haluat ottaa meihin yhteyttä, lähetä asiasi ja yhteystietosi sähköpostitse osoitteeseen support@wearglas.fi ja vastaamme sinulle pian.
Kun teet tilauksen, tilausvahvistus lähetetään sähköpostiosoitteeseesi. Tästä sähköpostista löydät kaikki asiaankuuluvat tiedot, kuten tuotteet, hinta, laskutus- ja toimitusosoite. Jos tilausvahvistuksessa on jotain vikaa, ota meihin yhteyttä välittömästi sähköpostitse osoitteeseen support@wearglas.fi.
Normaalit toimitusajat ovat 1-3 päivää Ruotsissa ja 2-5 päivää muissa EU-maissa. HUOMAA! Viikonloppuisin tehdyt tilaukset lähetetään aikaisintaan seuraavana arkipäivänä. Jos toimitus viivästyy (ilmoittamatta pidemmästä toimitusajasta), ota meihin yhteyttä sähköpostitse: support@wearglas.fi.
Kaikki kaupan hinnat ovat paikallisessa valuutassa ja sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden muuttaa ja/tai mukauttaa hintoja paikallisten lähetyskustannusten vaihteluiden, toimittajan muuttuneiden hintojen, hinnaston virheellisten tulostusten ja/tai virheellisten tietojen aiheuttamien hintavirheiden vuoksi.
Sinulla on oikeus peruuttaa verkkosivustolta ostamasi tuotteet 30 päivän kuluessa tavaroiden toimituspäivästä, kiinteällä 6 euron maksulla tai muulla valuutalla samanarvoisella summalla. Voit myös vaihtaa tuotteita ilmaiseksi 30 päivän kuluessa toimituksesta. Jos haluat tehdä tämän, ota meihin yhteyttä osoitteessa support@wearglas.fi.
4.1 Peruutusoikeutta käyttäessäsi: Jotta voisit käyttää peruuttamisoikeutta, sinun on ilmoitettava peruuttavasi tilauksen. Viesti tulee lähettää meille osoitteeseen support@wearglas.fi. Ilmoita viestissäsi selvästi nimesi, osoitteesi, sähköpostiosoitteesi, tilausnumerosi ja palautettavat tuotteet. Sinun tulee palauttaa tuotteet meille heti vahvistuksen jälkeen ja viimeistään 30 päivän kuluessa siitä, kun tuotteet on toimitettu sinulle. Jotta peruuttamisoikeutta voidaan soveltaa, sinun on lähetettävä meille tuotteet samassa kunnossa kuin ne oli vastaanottohetkellä. Olet vastuussa tuotteiden palauttamisesta, tuotteiden toimituksesta ja kunnosta palautustilanteessa, joten tuotteet on lähetettävä hyvin pakattuina ja alkuperäisissä pakkauksissa. Palautusmäärästä pidätämme oikeuden vähentää summa, joka vastaa arvon alenemista tuotteen alkuperäiseen arvoon verrattuna, kun sitä on käytetty tai se on vahingoittunut. Pidätämme oikeuden veloittaa 60 kruunua / 6 euroa palautuksesta.
4.2 Peruuttamisoikeus ei koske: Tuotteita, jotka on sinetöity terveydellisistä tai hygieniasyistä ja joissa sinä olet rikkonut sinetin. Tuotteet, jotka ovat luonteeltaan sinetöityjä ääni- tai kuvatallenteita ja joissa sinä olet rikkonut sinetin. Erityinen tuote, joka on räätälöity sinulle erikseen tai jolla on selkeä henkilökohtainen toteutus toiveisiisi liittyen. Palvelut, jotka on saatu päätökseen ja joissa olet nimenomaisesti suostunut palvelun aloittamiseen ilman peruuttamisoikeutta. Tuotteet, jotka ovat nopeasti pilaantuvia, kuten ruoka. Kiinteä määrä sanomalehtiä tai aikakauslehtiä. Katso lisätietoja lakisääteisestä peruuttamisoikeudesta täältä.
Kaikilla tuotteillamme on 1 vuoden takuu. Tarkastamme kaikki tuotteet ennen niiden lähettämistä sinulle. Jos tuote vahingoittuu kuljetuksessa tai tuote on väärä, sitoudumme voimassa olevan kuluttajansuojalainsäädännön mukaisesti korjaamaan virheen ilmaiseksi. Sinun on aina otettava yhteyttä meihin hyväksyntää varten ennen viallisen tuotteen palauttamista. Valitus on lähetettävä välittömästi vian havaitsemisen jälkeen.
5.1 Kuinka teet reklamaation? Vioista ja virheistä on aina ilmoitettava osoitteeseen support@wearglas.fi, jonne kerrot nimesi, osoitteesi, sähköpostiosoitteesi, tilausnumerosi ja virheen kuvauksen. Jos emme korjaa virhettä tai toimita vastaavaa tuotetta, hyvitämme sinulle viallisen tuotteen summan sovellettavan kuluttajansuojalainsäädännön mukaisesti. Olemme vastuussa paluulähetyksestä hyväksyttyjen valitusten osalta. Pidätämme oikeuden hylätä valitus, jos käy ilmi, että tuote ei ole virheellinen sovellettavan kuluttajansuojalainsäädännön mukaisesti. Reklamaatiotapauksissa noudatamme yleisen valituslautakunnan ohjeita, lue lisää osoitteesta arn.se.
Emme vastaa tuotteesta mahdollisesti aiheutuvista epäsuorista vahingoista. Emme ota vastuuta viivästyksistä/virheistä, jotka johtuvat olosuhteista, jotka eivät ole yhtiön hallinnassa (Force Majeure). Tällaisia olosuhteita voi olla esimerkiksi: työkonflikti, tulipalo, sota, viranomaisen päätös, vähentynyt tai loppunut toimitus toimittajalta. Lisäksi emme ota vastuuta mistään tuotteiden/tuotteen ominaisuuksien muutoksista, joita kyseinen toimittaja on muuttanut, ja muista tekijöistä, joita emme voida hallita.
Pidätämme oikeuden tämän sivuston painovirheisiin sekä tuotteiden loppuunmyyntiin. Emme takaa, että tuotteet näyttävät täsmälleen kuin kuvassa, koska näytön, valokuvan laadun ja tarkkuuden mukaan voi esiintyä sävyeroja. Yritämme aina parhaamme mukaan esitellä tuotteet mahdollisimman tarkasti ja todenmukaisesti.
Elektronista tietoa koskevan lain mukaan verkkosivuston kävijöille on yksityisyyden vuoksi ilmoitettava evästeiden käytöstä. Evästeen tietoja voidaan käyttää käyttäjän selaamisen seuraamiseen. Eväste on pieni tekstitiedosto, jonka vierailemasi verkkosivusto pyytää tallentamaan tietokoneellesi pystyäkseen tarjoamaan erilaisia toimintoja. Voit asettaa selaimesi niin, että se estää evästeet automaattisesti.
Käyttäessäsi Glas Scandinavia AB -sivustoa hyväksyt tietosuojakäytäntömme ja henkilötietojesi käsittelyn. Suojaamme yksityisyyttäsi ja keräämme vain tarvittavat tiedot tilauksesi käsittelyä varten. Emme koskaan myy tai välitä tietojasi kolmansille osapuolille ilman laillista perustetta. Glas Scandinavia AB on vastuussa henkilötietojesi käsittelystä, jonka olet meille asiakkaana antanut. Henkilökohtaisia tietojasi käsittelemme voidaksemme käsitellä tilaustasi ja silloin, kun olet tilannut uutiskirjeitä tai tarjouksia - voidaksemme mukauttaa markkinoinnin yksilöllisiin tarpeisiisi. Alla olevat tiedot ovat kooste siitä, miten tallennamme ja käsittelemme tietojasi tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukaisesti.
9.1 Mitä henkilötiedot ovat Henkilötiedot ovat kaikkia tietoja, jotka voidaan suoraan tai epäsuorasti osoittaa tietylle luonnolliselle henkilölle.
9.2 Mitä tietoja säilytämme? Voidaksemme käsitellä tilaustasi ja vastata tilaustasi koskeviin kysymyksiin (asiakaspalvelu), tallennamme etu- ja sukunimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi, sähköpostiosoitteesi, IP-osoitteesi ja ostohistoriasi. Tietojasi säilytetään niin kauan kuin meillä on oikeusperusta tietojen käsittelyyn, esimerkiksi meidän välisen sopimuksen täyttämiseen tai esimerkiksi kirjanpitolain mukaisen laillisen velvoitteen noudattamiseen.
9.3 Oikeusperusta Tilauksen yhteydessä henkilötietojasi käsitellään kanssasi tehdyn sopimuksen loppuun saattamiseksi. Markkinointi, tarjoukset ja vastaavat postit tapahtuvat suostumuksellasi.
9.4 Mitä tietoja jaetaan ja mihin tarkoitukseen?
9.4.1 Maksupalvelu
Kun teet ostoksen, tiedot jaetaan maksupalveluntarjoajamme kanssa. Tallennamme etunimesi, sukunimesi, osoitteesi, sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi. Jos päätät maksaa laskulla, myös maksajan sosiaaliturvatunnus tallennetaan. Tiedot tallennetaan ostoksen loppuunsaattamiseksi ja osapuolten suojaamiseksi petoksilta. Maksupalveluntarjoajamme on Adyen.
9.4.2 Toimittaja Tilausten toimittamiseksi ja sopimuksen täyttämiseksi meidän on jaettava tarkat tiedot toimittajalle. Toimittajille jaetaan etunimi, sukunimi ja osoitetiedot toimitusta varten. Sähköpostiosoite ja/tai matkapuhelinnumero voidaan myös jakaa toimittajalle ilmoituksia varten. Toimittajat, joiden kanssa teemme yhteistyötä, ovat: DHL, Posti, PostNord ja EarlyBird
9.4.3 Uutiskirjeet ja markkiniontiviestit Jos olet päättänyt tilata uutiskirjeemme, etunimesi, sukunimesi, puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi jaetaan toimittajallemme. Tämän avulla voimme pitää sinut ajan tasalla tiedoista ja tarjouksista markkinointitarkoituksia varten. Käytämme Klaviyoa uutiskirjeiden ja tekstiviestien lähettämiseen.
9.5 Käyttöoikeus Sinulla on oikeus saada kopiot kaikesta sinua koskevasta tiedosta järjestelmässämme. Kopiot toimitetaan sähköisesti luettavassa muodossa.
9.6 Oikeus oikaisuun
Sinulla on oikeus pyytää meitä korjaamaan virheelliset tiedot tai täydentämään puutteelliset tiedot.
9.7 Oikeus tietojen poistoon
Voit pyytää sinua koskevien tietojen poistamista milloin tahansa. Poistamisoikeudessa on muutama poikkeus, kuten esimerkiksi tietojen säilyttäminen lakisääteisten velvoitteiden vuoksi (esimerkiksi kirjanpitolain mukaan).
9.8 Vastaa tietosuojasta
Glas Scandinavia AB vastaa henkilötietojen säilyttämisestä ja käsittelystä verkkokaupassa ja varmistaa, että sääntöjä noudatetaan.
9.9 Kuinka suojaamme henkilötietosi
Käytämme alan standardeja, kuten SSL/TLS ja yksisuuntaisia hajautusalgoritmeja arkaluonteisten tietojen, kuten henkilötietojen ja salasanojen, tallentamiseen, käsittelyyn ja kommunikointiin turvallisella tavalla.
Pidätämme oikeuden muuttaa ehtoja milloin tahansa. Ehtojen muutokset julkaistaan verkossa verkkosivustolla. Muutetut ehdot katsotaan hyväksytyiksi tilausten tai verkkosivustokäyntien yhteydessä.
Jos erimielisyyttä ei voida ratkaista sopimuksella yrityksen asiakaspalvelun ja asiakkaan välillä, voit asiakkaana kääntyä Yleisen valituslautakunnan (General Complaints Board) puoleen, lue lisää osoitteesta arn.se. Muun EU-maan kuin Ruotsin asukkaat voivat tehdä valitukset verkossa Euroopan komission riitojenratkaisualustan kautta, katso http://ec.europa.eu/consumers/odr Riitatapauksessa noudatamme ARN:n tai vastaavan riidanratkaisulautakunnan päätöksiä. Näiden yleisten ehtojen tulkintaa tai soveltamista koskevat riidat on tulkittava Ruotsin lain mukaisesti.
Rekisteröidy saadaksesi yksinoikeudella tarjouksia, ennakkotietoa uusista tuotteista ja inspiroivaa sisältöä antamalla sähköpostiosoitteesi alla, ja nauti 10% alennuksesta ensimmäisestä tilauksestasi.
Rekisteröidy saadaksesi yksinoikeudella tarjouksia, ennakkotietoa uusista tuotteista ja inspiroivaa sisältöä antamalla sähköpostiosoitteesi alla, ja nauti 10% alennuksesta ensimmäisestä tilauksestasi.